Sunday, September 30, 2007

Wildflower September - 4
Kings Park Festival, Western Australia

25 comments:

inah said...

cantiknya bunga biru ni..i like it =)

aria ayumi said...

awk ni mmg suke munge yek... :D

[b]y [y]oung lady said...

yg biru 2 mmg cantekkk

HazuraHamzah said...

org putih panggil apa bunga tuh? klu kat sini bkn bunga taik ayam ker?

arasis said...

sy bkn penggemar bunga. tp pic bunga2 tu mmg cantik.hehe..

arsaili said...

re: inah- aaa..lain skit bunga tuh...

re: aria ayumi - tade la suka bunga, suka ambik gambo jer..uhuhu

arsaili said...

re: byl - aaa...lain daripada yg lain color dia

re: Hazurahamzah - tatau apa nama bunga tuh..tau ambik jer...

arsaili said...

re: arasis - sama la kita ..ehehe

Jie said...

cantiklah..nanti kirim untuk kakjie sepasu ye...

abg putra said...

Saudara Arsaili ni mungkin penggemar bunga. Sebab kebanyakan entri fasal bunga. Dan "bunga" juga melambangkan wanita (maksud tersirat)...hahaha agaknya.

arsaili said...

re: jie - sepasu jer kak jie..ehehe

re: abg putra - bukan apa tengah meraikan musim bunga di sini..tu byk entry bunga...ahaks..tersirat dan tersurat ekkk

kuncup said...

arsaili...
let me guess haa~???
orangnya secretive, pendiam tak suka cakap banyak tapi suka memerhati.
cheerful and naughty sometimes...
alamak, kuncup dah jadik macam ahli nujum plak pepagi ni. ni ngantuk nya pasal lar ni. teeheehee...

ps: raya tahun ini baju melayu warna apa abang~?? :P

.::{ uMIe }::. said...

Subahanallah.. cantiknyer bunge kaler biru tu. kalo tanam kat m'sia leh idop tak rasa2nya? kalo boleh, nanti tolong pos sepokok dua ek... hehee

kasawari7 said...

Bro, boleh bawak balik sini.. tanam kat rumah tak? lawa tu...

arsaili said...

re; kuncup - bulan posa pun nak jadi ahli nujum tak berlesen..ekekeke

re;umie - errr...kena suh org floriculturist check dulu

arsaili said...

re; kasawari7 - tak cukup rajin ek nak bercucuk tanam..uhuhuhu

blackpurple @ jowopinter said...

Kamu suka flora yang berbunga ekk. Lebih kepada tamnan Inggerislah ni. Ssaya lebih suka landskap guna elemen daun. Lebih kepada tropika. Macam rekabentuk Made Wijaya tu. :D

mad redo1 said...

flora & fauna menyejukkan pandangan yang hangat... hehehe...

K i a H R o N g G e n G said...

nice shoott...cantekkkk sehhh

zawahil-nor said...

cantiknye bunga. Mintak sikit, sikit je.....

faridmw said...

salam...
selamnat berpuasa...
salah satu ciptaannya yang cantik...

arsaili said...

re; jawopinter - actualy suka daun - tropikal ..ala2 bali ..ehehe...ni suka ambik gambar jer sdr

re; mad redo1 - aaa..tapi part fauna mau ular berlingkar...bukan setakat menyejuk pandang, seluruh kaki dan tangan jadi sejuk..ekeke

arsaili said...

re; kiang ronggeng - thanks kiah..tershoot jer tu..

re; zawahil - ustazah nak sikit jer ek...nanti la kalau ada gi sana saya peti buat potpuri

arsaili said...

re; faridmw - yea..betul..kejadian Allah..bersama2 kita fikirkan kebesaran Allah

Forumer said...

Salaam. ana pn peminat bunga2an ciptaan Yang Maha Esa gak ni. Cantik2 bunga tu subhaanaAllah. Allah memang Maha seni, Maha cantik ciptaan2Nya.

nnt bawak balik bunga2 tu ke Malaysia yer. tanam byk2 kat sini biar nanti dia tumbuh kat umah ana ni plak. Kasi penuh itu punya bunga ;)

ma'assalamah